Waves of violence
Să fii la 10000 de kilometri,
lumini neon și wagashi la cutie
fumezi ilegal, să stingi
fitilul valurilor năpustitoare.
mănânci sushi
ca un european cu mici și obor în kimono,
și te intrebi obsesiv,
cum îi stă părul pe care l-a pierdut
sau de ce nu ți-a mai scris,
când taica-tu vorbește singur
iar tu disociezi, gândindu-te la
„Poate-l doare iarăși burta, sau poate iar e depresiv”
și faci să sune totul ca un pop song Y2K,
când
lucrurile pe care vrei să le vomiți, sunt strâns legate
de un tată de instrucțiuni pentru probleme tehnice
o mamă care te citește ca pe o seră, evitând ‘homosexualii ce au dreptul la viață”
E lamentarea gayishei în absurd:
Arăți bine, miroși bine, te speli în fiecare zi
emani ceva mișto, și totusi ești sub semnul
„fugi de el, căci toarnă cu găleata”
Să fii romantic cu un bi(curious),
E ca masturbatul cu două mâini
Să-l faci să-ți scrie e ca un fel de
‘Man, ți-am dat block dintr-un motiv’
în varianta nightcore slowed reverbed
Să fii o mamă universală, pentru un sugător de pizdă
când nu te poți alăpta deloc,
te poate transforma din templu budist în boiled bitch
Steag negru pe țărm, căci vine un tsunami
a-i da drumul,
IT’S A FUCKING MUST
totul se reduce la mut și la singurătatea cu care deja te împăcaseși
ca și cum ai fi atins de un Dumnezeu
ce îți permite un număr infinit de masturbări consolatoare.
până când mai trăiește adolescentul
criogenat în stadiul fătălăului poponar găozar?
‘Băieții nu trebuie să iubească alți băieți”
Camelia
haine agățate în cuierul din baie
și alte lucruri împrăștiate haotic,
aștept
mâna binefăcătoare a liniștii de weekend
ending the crowded loneliness with lonely peace
și mă strecor printre ușa crăpată și sticle goale
îmi port praful pe tălpi și fiii morți în hârtia igienică
Slow like honey, heavy with mood.
frunze uscate pe glaf și tutun împrăștiat
și gânduri intruzive, și păgânism obscur
sheet papers leaning towards me
se învârt prea repede și sticlele mă cheamă ca un clopot,
să îmi las copiii morți în mâinile unui străin
Slow like honey, heavy with mood.
să închid ușa și să deschid geamul
să închid ușa și să îmi trag una
Slow like honey heavy with mood
și heavy beds și heavy metal și Hemingway
was a hottie, even in his 60’s
Slow like honey, heavy with mood
și heavy body, după ce îmi târăsc copiii morți din casa lui
Slow like honey, heavy my mood
când heaven is on earth with you,
sună clișeic
slow like honey, heavy with mood
slow I’m honey, heavy’s my mood
Aștept.
Cumming issues
Cum să nu te agăți de bordurile trotuarelor și să râzi isteric?
Nu pot trece de tine și de mușchii-pe-steroizi ce umplu spațiul inutil
e absolut hain, man,
man-at-arms și de abia îți poți ține sabia 5 secunde fără să leșini când vezi o carne bună
și asta te face un bărbat adevărat, spui
să fuți ca o mașină, să fuți carne crudă
Am întâlnit un halterofil de greutăți mentale,
Chubby little fucker, cu rânjet de Jim Jones,
făcându-și adepți prin zâmbetul aqua-violent și mângâieri de nisip
ca totul să se resume la o mână caldă, înăuntru
Ochii unui James Dean care a ajuns să moară
hetero, cum își scrisese pe burtă,
chiar dacă la morgă era emis noul tip de buletin,
Mama X, Tata X,
Tata 1 – his daddy issues
Tata 2 – his cumming tissues
se năpustește ultraviolent când îi cazi în brațe
pieta post-modernistă a lui Pynchon,
când această Sfântă Fecioară, cu suflet de târfă
își aruncă tipii cu inimile frânte, la coșul de gunoi
ca pe cumming-tissues.
Violent issues,
zvâcnesc acum când mă simt penibil după ce îl revăd
mai impunător decât masacrul de la Jonestown:
Chubby tall fucker, ochelari 80’s și păr de Jeffrey Dahmer.
Cum să nu te agăți de borduri și să râzi isteric când te uiți acum la pozele lui?
Gabriel Dorobanțu are 26 de ani, a studiat arhitectura, iar lucrurile după care se ghidează în viață sunt The Lion And The Cobra de Sinead O’ Connor și scena lui Isabelle Adjani, la metrou, în filmul lui Andrzej Żuławski Possession.